Cu galeata – Soarele neprihanirii – O moarte care nu schimba nimic – De… aur

Zic:
„Ploua cu galeata!”
Alexis, privind pe geam:
„Cand cade… galeata?!”

***

Ascultam Fernando Ortega si Alexis zice:
„Cand ascult muzica asta parca imi intra in inima soarele.”
Nu-mi vine sa cred ce aud asa ca il intreb:
„Cum ai spus?”
„Cand ascult muzica asta parca imi intra in inima Iisus!”

***

Alexis canta:
„… Fie ca traim fie ca murim noi suntem ai Lui!” si felul in care canta ma face sa cred ca intre moarte (moartea dintaia) si viata nici nu e o mare diferenta: moartea nu schimba cu nimic starea omului credincios.

***

„Voi sunteti niste copii de aur!” le spun flacailor mei. „Ce copii are tati? De…?!”
„De aur!” imi raspund ei.
„Nu de aur ci de… stepti!” ma fac eu ca ii corectez. „Deci ce copii are tati? De…?!”
„De… stepti!” se desteapta ei.
„Nu de…stepti, ci de… osebiti! Deci ce copii are tati? De…?!”
„De…osebiti!” se grabesc ei sa-mi raspunda, lamuriti.
„Nu deosebiti, ci de… milioane!”
Adevarul e ca nu stiu cum sa va explic cat de grozavi sunt copiii pe care Si-I creste Dumnezeu pe langa noi.

Acest articol a fost publicat în De-ale copiilor. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Cu galeata – Soarele neprihanirii – O moarte care nu schimba nimic – De… aur

  1. Camix zice:

    Vai, ce îmi pot plăcea bucățile astea de timp ale tale cu ai tăi!

  2. Camix zice:

    de exemplu, frate-meu și nepoată-mea:

    Discutie intre Dani si Ioana (2 ani)
    I: Nu melg la nani, nu plase noaptea!!!
    D: Dar ce-ti place?
    I: Bună ziua!

  3. Pingback: De…venire « Tabakera

  4. isis zice:

    Atat de speciale sunt dialogurile voastre! Cand le citesc… „parca imi intra in inima soarele”. Multumesc.

    • 71ganduri zice:

      Si cand ma gandesc ca vorbim destul de putin… In Cuvant e sensul ultim al lumii, deci adevarul. Intreaga lume a fost creata prin Cuvant dumnezeiesc. Ce important e Cuvantul… Imi imaginez uneori taceri graitoare care acopera kilometri intregi de neintelegeri provocate de vorbe fara rost…

Lasă un răspuns

